- Нормативне врегулювання проведення єдиного державного
кваліфікаційного іспиту, включно з впровадженням міжнародного іспиту з
основ медицини.
- Перегляд та редакція бази українських тестових завдань ліцензійного
іспиту КРОК.
Технічне вдосконалення процедури тестування.
- Розробка та впровадження об'єктивного структурованого практичного
(клінічного) іспиту (OSCE).
- Розробка положення про роботу експертів з наповнення бази
екзаменаційних завдань.
- Впровадження курсу підготовки викладачів-експертів для роботи з
незалежним оцінюванням.
- Запровадження громадського спостереження за проведенням
незалежних оцінювань.
- Підписання меморандумів щодо співпраці та взаємовизнання
результатів оцінювання з європейськими освітніми асоціаціями/спілками.
- Унормування питання фінансування незалежного оцінювання
- Створення програми підвищення кваліфікації викладачів
спеціальностей галузі знань 22 “Охорона здоров’я” (пошук фінансування,
розробка підходів, визначення ключових напрямків підвищення кваліфікації,
пошук партнерських організацій для проходження навчання / підвищення
кваліфікації).
Врахування при конкурсі на заміщення вакантних посад таких
факторів, як знання англійської мови та наявність публікацій в журналах, що
входять до Scopus та/або Web of Science.
Дослідження та вибір оптимальної моделі проходження інтернатури.
Зменшення кількості лікарських спеціальностей в інтернатурі.
Визначення вимог до баз проходження інтернатури.
Нормативне регулювання проходження інтернатури (положення про
інтернатуру, зміна способу фінансування).
Створення національного рейтингу студентів за об’єктивними
незалежними критеріями оцінювання.
Створення національного реєстру інтернатури із кількістю місць за
спеціальностями та базами проходження.
Розробка програмного забезпечення для об’єктивного та прозорого
розподілу на місця інтернатури на основі рейтингу.
Запуск нової моделі інтернатури: нові бази, новий статус інтерна, нові
програми навчання, ротаційний принцип, новий механізм фінансування.
Розробка механізмів запровадження академічної мобільності інтернів.
Розробка механізмів оцінки результативності навчання в інтернатурі.
Дослідження оптимальної моделі резидентури.
Нормативне регулювання (визначення переліку спеціальностей,
тривалості навчання).
Визначення вимог щодо проходження резидентури, у тому числі - у
зв’язку з ліцензуванням.
Запуск нової резидентури: за місцем працевлаштування з переліком
обов’язкового навчання.
Взаємовизнання резидентури з країнами Європи.
Перегляд нормативно-правової бази, якою регулюється питання
діяльності медичних університетів на предмет відповідності положенням
Закону України “Про вищу освіту” в частині забезпечення університетської
автономії.
Створення Комітету академічної доброчесності в медичній освіті.
Розробка та затвердження етичних кодексів медичними
університетами (факультетами).
Створення та ефективна діяльність етичних комісій в університетах.
Закупівля та використання програмного забезпечення для перевірки на
плагіат академічних текстів - для університетів та наукових установ.
Обов’язкова перевірка на плагіат усіх дисертацій та студентських
робіт.
Ретроспективна перевірка (вибіркова та за зверненнями) на академічну
доброчесність захищених дисертацій у галузі знань “Охорона здоров’я”.
Збільшення інституційної спроможності медичних університетів
(факультетів) щодо міжнародної діяльності.
Проведення тренінгів щодо написання грантових заявок, участі в
Erasmus+ та інших програмах.
Створення державної програми сприяння академічній мобільності
студентів.
Запрошення іноземних викладачів до викладання в українських
університетах - для підвищення рівня викладання та налагодження контактів
для майбутньої співпраці.
Навчання та консультування університетів та/або наукових установ
щодо підготовки заявок у рамках міжнародних програм (у першу чергу -
Horizon-2020 та Horizon Europe)
-
Запровадження практики незалежного анонімного рецензування
дисертацій іззалученням щонайменше одного фахівця, що працює за межами
України.
Розрахунок повної вартості підготовки одного аспіранта / докторанта,
що включатимуть у себе витрати на проведення дослідження, участь у міжнародних конференціях тощо.
Фінансування навчання у докторантурі
відповідно до визначеного розрахунку вартості.
Запровадження контролю наукової новизни дисертаційних досліджень
на етапі їх початкового затвердження за допомогою залучення анонімних
незалежних фахівців (з інших наукових установ України та з за кордону).
Внесення нормативних змін щодо навчання в аспірантурі/докторантурі
із підвищенням вимог щодо якості наукових публікацій.
Запуск сучасних програм підготовки докторів філософії, які
відповідатимуть кращим міжнародним практикам
Коментарі
Дописати коментар