ПОЛУНИЧНИЙ АПЕРОЛЬ ШПРІЦ

Напевно мало хто ще не знає про коктейль Апероль Шпріц. Його здається подають усюди. Я вперше спробувала його якихось 6 років тому у місті Падуя в Італії. Звідки й походить Апероль. І скажу Вам, що тоді він мені зовсім не сподобався. Я ще подумала: "Як можна так зіпсувати ігристе вино?!", до якого у мене певна слабість. Лиш з часом, коли при інших обставинах в різних місцях, доводилось пробувати цей коктейль, він мені подобався все більше та більше. Чи то концентрація Аперолю в тому першому коктейлі була завеликою чи то з віком у мене підвищилась толерантність гіркоти в напоях, але зараз я сприймаю Апероль Шпріц зовсім інакше. Настільки, що захотілось поекспериментувати з ним. Особливо після відвідування відомого варшавського мішленівського ресторану "Senses" де шефом кухні є італієць Андреа Камастра. Там дегустаційне меню розпочиналось з інтерпретацією цього коктейлю, яким його бачить Андреа Камастра. Смакував він більше як полуничний лікер з табаско, і зізнаюсь, на відміну від решти казкового меню, та інтерпретація мені не сподобалась. Не було того, чого очікую від коктейлів з приставкою "шпріц", а саме бульбашок! Та й дуже солодко було. Але це надихнуло на свою інтерпретацію коктейлю Апероль Шпріц з полуницями.
Якщо любите більш солодкі коктейлі, можна до полуниць з лікером, перед збиванням додати 1-2 ч.л. цукру і далі слідувати рецепту. Мені солодкості вистачило від ягід, лікеру та невеликої кількості тоніку.

При бажанні, замість Аперолю, можна використати інший лікер з гірчинкою. Це вже буде не Апероль Шпріц, але буде цікаво.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Лапароскопічна апендектомія

Anaesthesiology

Stress und seine Folgen